Google Shopping inrichten met Friday

Voor webshops zijn de marketingtools van Google onmisbaar om producten effectief te promoten en de verkoop te stimuleren via Google-zoekresultaten. Daarom werkt Friday met Google Shopping. Met Google Shopping toon je je gehele assortiment, inclusief producttitels, afbeeldingen en prijzen, rechtstreeks aan potentiële klanten. 

BarbaraTrienenPhoto_024A9513Friday_juli_0127

Lees meer over deze klanten

Waarom Google Shopping?

  • Brede zichtbaarheid: De producten worden weergegeven in de zoekresultaten van Google, waardoor je een groot publiek bereikt dat actief op zoek is naar wat je aanbiedt.
     
  • Gerichte doelgroep: Google Shopping biedt de mogelijkheid om te richten op specifieke doelgroepen op basis van zoekopdrachten, demografische gegevens en interesses, waardoor je de juiste mensen bereikt met je producten.
     
  • Visuele aantrekkelijkheid: De productafbeeldingen trekken direct de aandacht van potentiële klanten, waardoor de kans op klikken en conversies wordt vergroot.
     
  • Duidelijke prijsvergelijking: Google Shopping biedt de mogelijkheid om producten te vergelijken op basis van prijs, merk en specificaties.
     
  • Meetbare resultaten: Google Shopping biedt uitgebreide rapportage en analyses, waardoor we met deze inzichten optimalisaties kunnen doorvoeren voor betere resultaten.

Meer over Google Shopping? 

Google Shopping

Adverteren met Friday

Onze specialisten werken nauw met jou samen om je zakelijke doelen om te zetten in concrete digitale doelstellingen. Elk marketingkanaal wordt voorzien van specifieke doelen en KPI's die gericht zijn op het realiseren van jouw ambities. Wil je meer weten over Paid Advertising?

Neem contact op


Wil je meer informatie over Google Shopping? Neem gerust contact met ons op. 

We denken graag met je mee welk software het best bij jou past.

BarbaraTrienenPhoto_Friday_25april-8691_sfeerfotografie_mei2024 1

Work today. Lead Tomorrow.

Met onze 80+ digital natives hebben we alles onder één dak: strategy, data intelligence, brand & experience, development en marketing. Of het nu gaat om een complete digitale infrastructuur of een specifieke expertise; we zijn het verlengstuk van onze klant, op welk digitaal gebied dan ook. Als we maar samenwerken, want samenwerken met ons is niet vrijblijvend. Als digital partner zijn wij namelijk niet de typische ‘andere kant van de tafel’. Wij werken niet voor jullie, maar met jullie.

Marketing insights

martin.douw

Martin Douw

Head of Data & Marketing

We helpen je graag verder