Strategy
Samen gaan we voor de digitale koppositie. Niet alleen voor vandaag, maar vooral voor morgen. Want iedere dag een stap beter, is iedere dag Friday®.
Hart x Hoofd
Bij Friday geloven we dat elke dag een stap vooruit, een stap richting succes is. Groei en voorsprong realiseren in een snel veranderende digitale wereld: dát is onze drive. Wij geloven dat hart en hoofd, oftewel emotie en data, de sleutel zijn tot succes.
Door iedere dag te focussen op synergie tussen deze twee, werken we aan de digitale ambities van onze klanten. Die ambities maken we waar dankzij onze onafhankelijkheid, ondernemende mentaliteit en 25+ jaar ervaring.
Strategische pijlers
We werken vanuit enkele pijlers die onze focus op innovatie, klantgerichtheid en strategische groei weerspiegelen in het digitale landschap.
1. Een naadloze klantreis
In alles wat we doen staat de eindgebruiker centraal. We kennen jullie klant door en door, spelen in op hun behoeften en bieden een naadloze ervaring. Ons doel is om jullie merk een onmisbare partner te maken in het leven van de doelgroep, met een unieke indruk in elke fase van de customer journey.
2. Van uitdaging tot oplossing
Onze aanpak is oplossingsgericht; we duiken diep in jullie behoeften, vraagstukken en uitdagingen. Vanuit daar bepalen we een passende route door het digitale landschap. Door gebruik te maken van diepgaande kennis, robuuste platformen en bewezen techniek, ontwikkelen we digitale fundamenten die zich onderscheiden in jullie markt. Technologie vormt de kern waarmee we samen concurrentievoordeel realiseren in een dynamisch digitaal landschap.
3. Drive om te groeien
Onze diepgewortelde drive is gericht op het realiseren van groei. We definiëren de 'north star' en sturen dagelijks op jullie doelen. Dit vormt de basis waarop we flexibel meebewegen en weloverwogen keuzes maken. Niet alleen op onderbuik, maar vooral ook onderbouwd: een meetbare impact op jullie organisatie.
4. Digitale volwassenheid voorop
Organisaties die vooroplopen in omnichannel benaderingen zijn beter in staat om snel te reageren op veranderingen en hebben dubbel zoveel kans om hun marktaandeel te vergroten. Middels ons digital maturity model creëren we samen de route naar digitale volwassenheid.
5. Wendbaarheid zit in onze natuur
Onze onafhankelijkheid en ondernemende mentaliteit vormen de kern van onze aanpak. We opereren als een speedboot wanneer snelheid en specialistische focus vereist zijn. Tegelijkertijd fungeren we als een cruiseschip wanneer we als full-service partner multidisciplinair aan het project werken. Door gebruik te maken van onze nieuwsgierigheid graven we diep naar de essentie van ieder vraagstuk. Dit resulteert steevast in op maat gemaakte oplossingen die echte impact hebben op jou als klant.
Strategy
Friday is doortastend, pragmatisch en we laten geen ruimte voor valse pretenties of onnodige complexiteit. We werken nauw samen met onze klanten en fungeren als hun verlengstuk op elk digitaal gebied. Door de juiste expertise bij elkaar te brengen en te werken vanuit de ambities van de klant, leveren we op maat gemaakte digitale oplossingen die meetbare resultaten opleveren.
Strategy cases
Araco
Samen optrekken, samen ondernemen
Hedin Automotive
In recordtempo naar een nieuw online platform
Huiskes-Kokkeler
De showroom van de toekomst is digitaal
JB Inflatables
Domineren in zoekmachines: Zo hebben we concurrentie omvergeblazen
NPI
Een nieuwe webshop met digital-first identity
Pon Center
De website is nu echt van de hele organisatie
Preston Palace
App-ontwikkeling op het hoogste niveau
Preston Palace
De digitale journey van Preston Palace
Work today. Lead Tomorrow.
Of het nu gaat om een complete digitale infrastructuur of een specifiek expertise; we zijn het verlengstuk van onze klant, op welk digitaal gebied dan ook. Als we maar samenwerken, want samenwerken met ons is niet vrijblijvend. Als digital partner zijn wij namelijk niet de typische ‘andere kant van de tafel’. Wij werken niet voor, maar met onze klanten.
Waarom Friday?
Bij Friday® hebben we de expertise en creativiteit om je merk neer te zetten binnen alle facetten van het digitale landschap. Ons multidisciplinaire team van designers, strategen en marketeers werkt nauw met je samen om ervoor te zorgen dat elke stap in het proces perfect aansluit bij je doelstellingen.
Kies voor Friday en ontdek hoe we jouw merk kunnen transformeren met doordacht design en strategische creativiteit. Samen brengen we je merk tot leven en zorgen we ervoor dat het een blijvende indruk achterlaat in de markt.
Partners & tooling
Leadinfo
LeadInfo is een softwaretool die bedrijven op je website identificeert. Het opent de deur naar waardevolle inzichten en kansen voor gerichte marketing- en verkoopstrategieën. Daarom werken wij met LeadInfo. Onze marketing specialisten zorgen voor een naadloze integratie met CRM-systemen.
Google Analytics
Google Analytics is een krachtige webanalysetool van Google. We werken met deze tool om bezoekersgedrag te analyseren. Het biedt inzichten in zaken zoals paginaweergaven, gemiddelde sessieduur en conversies. Zo ontdekken we hoe bezoekers jouw website vinden en hoe zij ermee omgaan.
Power BI
Power BI is een krachtige Business Intelligence tool ontwikkeld door Microsoft. Bij Friday gebruiken we het onder andere om dashboards en rapporten te creëren voor inzicht in gegevens. Een essentiële functie is gegevensintegratie, waarmee we gegevens uit diverse bronnen combineren voor een compleet beeld.
Google Marketing Platform
Google Marketing Platform (GMP) is een advertentie- en analyseplatform. Deze combinatie biedt ons de mogelijkheid om nauwkeurig te targeten en strategieën te verbeteren met real-time gegevens. Onze marketingexperts zijn dagelijks bezig binnen Google om optimale resultaten te leveren voor onze klanten.