de waarde van data in e-mailmarketing

Door te personaliseren, spreek je niet alleen de klant direct aan… Je speelt ook in op de persoonlijke behoeftes. En, dat helpt je bij het verhogen van conversies en de klantloyaliteit met e-mailmarketing.

Ontdek hoe je, met de juiste aanpak en data-integratie, het maximale uit e-mailmarketing haalt.

Marketing automation
Marketing automation
Marketing automation
Marketing automation
Marketing automation
Marketing automation
Marketing automation
Marketing automation
Marketing automation
Marketing automation

Download presentatie

Download de presentatie en ontdek hoe je, met de juiste aanpak en data-integratie, het maximale uit e-mailmarketing haalt.

Friday Digital Agency

Door de samenvoeging van de expertises, hebben we met 75+ digital natives alles in huis voor een volwaardige full-service digital agency: strategie, design, development, data en marketing. We zijn het verlengstuk van de klant, op welk digitaal gebied dan ook.
 

Klantwaarde vanuit een lange termijn relatie

In de snel veranderende markt is een focus op klantwaarde en partnerships van groot belang. Vanuit een onstuitbare drive om de beste digitale oplossingen te ontwikkelen en groei te realiseren voor onze klanten, zijn we dan ook continu bezig met de volgende stap. Dat zit in ons DNA. Een DNA wat wij ‘ondernemend’ en ‘pragmatisch’ noemen. 

 

Hart X Hoofd

Wij zijn ervan overtuigd dat de kracht van ons digital agency voortkomt uit een love story tussen hart en hoofd; tussen creativiteit en inzicht; tussen de afdelingen Creative Studio en Data Intelligence. 

 

Heb je vragen of wil je gewoon even sparren? We staan je graag te woord. Mail naar info@friday.nl óf bel 0523-712828.