Klantportalen & Configurators

De meest klantgerichte organisaties zijn de meest succesvolle e-businesses. Je klant is je vertrekpunt. Je weet dat ultieme en persoonlijke service tot sales leidt. Maar hoe doe je dat op grote schaal? Een digitaal klantportaal met slimme configurators stelt je klanten in staat om zelf zaken met je te doen en stelt jou in staat om je salesprocessen efficiënt in te richten. 

BarbaraTrienenPhoto_Friday_25april-9110_sfeerfotografie_mei2024 1

Help je klanten met een klantportaal

Met een klantportaal stel je je klant in staat om zelf soepel en snel zaken met jou te doen en ontlast je je binnendienst. In een afgesloten omgeving loggen je klanten 24/7 in om hun eigen persoonlijke data in te zien en zelf online zaken te regelen. Van offertes tot orders en van profielinformatie tot prijsafspraken.

De voordelen van een klantportaal

  • Meer self-service: Klanten kunnen zelfstandig je aanbod verkennen en diensten afnemen wanneer het hen uitkomt.
     
  • Meer relevantie: Bied gepersonaliseerde ervaringen door klanten toegang te geven tot je diensten op het juiste moment en kanaal.
     
  • Meer sales: Vergroot je omzet door klanten 24/7 toegang te bieden tot je producten en diensten.
     
  • Meer tijd: Leg de kennis van je serviceteams vast in het klantportaal, ontlast je binnendienst en schaal digitaal op.
     
  • Meer zekerheid: Digitalisering van je service geeft zekerheid. Je bepaalt de regels, geeft je gebruiker grip en houdt zelf het overzicht.
     
Dashboard

Dashboard en data

Welke doelen streven we na en hoe krijgen we de voortgang het best inzichtelijk? Daar adviseren wij je graag over. Inzicht in je data helpt je aan belangrijke stuur- en beslissingsinformatie. We richten je dashboard op maat in of koppelen onze data met je eigen dashboarding, zodat jij inzicht krijgt waar je het beste op kan sturen.
 

Maatwerk dat voor je werkt

Je digitale platform en software moeten voor je werken, dus volledig aansluiten op je business. Dat vraagt om maatwerk. Friday bouwt de complexiteit waar je organisatie om vraagt als laag op je bestaande systemen. Met best-of-breed en open source software functioneert je digitaal platform snel en flexibel. Zo ben jij klaar voor de toekomst. 

BarbaraTrienenPhoto_024A9148Friday_juli_0030

Voor Preston Palace, één van onze klanten, hebben we de gehele datadriven infrastructuur opgezet. Met digitale oplossingen op maat die zorgen voor efficiënt hotelmanagement, zoals:

  • Een reserveringsmanager die alle on- en offline boekingen registreert en inzicht geeft in de statussen.
     
  • Een financiële applicatie met workflows en koppeling met Exact en PSP’s. 
     
  • Een unieke kamerplanningstool die de meest efficiënte indeling van het hotel berekent op meerdere criteria. 
     
  • Een housekeepingtool die ervoor zorgt dat de schoonmaak op rolletjes loopt. 
     
  • Een website met mijn-omgeving.
     
  • Een innovatieve app voor gasten.

Tech Audit

Onze Tech Audit is een grondige evaluatie van je bestaande development-processen, technologieën en infrastructuur. We duiken in hoe je software is ontwikkeld, onderhouden en ingezet. Het doel? Samen ontdekken waar je huidige technologie nog verbeterd kan worden en waar je kansen kunt grijpen om je technische voorsprong te vergroten.

Development insights

roy.steunebrink

Roy Steunebrink

Head of Development & Implementation

Daar sparren we graag met je over